päätä särkee henki ei kulje kaksi koetta uusinnassa ei asiat meni tällä hetkellä aivan oikein. sain pojalta sähköpostin jossa oli arno kotroa se lukee mun ajatuksia sittenkin kertoi miljoona syytä miksi mun pitäisi rakastaa sitä ja että kun se tulee suomeen pussaillaan metrossa senaatintorin portailla kitarakaupassa kahvilassa. kitarakaupan romantiikkaa en ymmärrä vaikka meidän perhe elääkin sitten joskus kuulema pojan musiikilla. tahtoisin suunnitella tulevaisuutta mutta mun päässä sydämessä keuhkoissa on niin kova kipu että ei sekään onnistu. isona me asutaan yksiössä jonka lattialla saa polttaa tupakkaa juodan kahvia syön pelkästään nuudeleita. vihdoin mä ymmärrän että meiän tulevaisuus ei kai sittenkään ole niin helppoa mutta sininen lm aski blue dragon nuudelit saisivat toteutua kuitenkin.

mun on pakko antaa anteeksi mullekkin on annettu anteeksi mutta tää olotila tekee musta kuolleen ihmisen. mun keskittymiskyky on nolla tarvitsen pojan pitämään mua kädestä kertomaan mitä tehdä. miten musta tuntuu että ilman poikaa olisin ihmisenä jotenkin yksinkertaisempi ja tyhjempi. oikeasti tuntuu siltä että osa musta on poissa.

jos kuitenkin en sekoaisi olisin varsin iloinen vaikka tässä on kai jo seottu miljoona satatuhatta kertaa. eniten pelkään mun motivaation laskemista. motivaatio nähdä kavereita käydä koulua on nolla. iltaisin en jaksa lähteä kaupungille kaverille juomaan alkoholia en baariin en edes keikoille tosin siinä lienee se toinen syykin. ainoa asia mikä jaksaa kiinnostaa edes vähän on tennis. sekin huolestuttaa mua kun en jaksa pelata kunnolla huonon nukkumisen mielenterveyden tai vastaavan takia. myöskin se että oon ollut asiasta innoissani jo muutaman vuoden en koskaan jaksa keskittyä mihinkään niin kauan. entä jos mun motivaatio tenniksen suhteen loppuu mitä mä sitten teen? sängystä nousen viimeistään sen takia että on treenit, kouluun tai mihinkään vastaavaan en ylös pääse mutta vaikka kuinka pahaolo jaksan mennä treeneihin. jos sekin loppuu pelkään että joku päivä tulee sekin päivä vastaan että mä lopetan sängystä nousemisen kokonaan.

miksi tämä on näin hemmetin vaikeaa?