tahdon poikani takaisin. tahdon tuntea ihon ihoani vasten haluan että voi maata vierekkäin ihan hiljaa kuunnella kun sydämmet lyö samaantahtiin. olla rakastunut on paras verbi olo ihan mitä tahansa mitä voi kokea minä olen vieläkin liian rakastunut mutta poika ei ole täälä kertomassa että minäkin rakastan sinua jokaisella osalla itsestäni minäkin koen hengenahdistuksia ainakan kun et ole vieressäni. minä kaipaan sinua silloin kun olet metriä kauempana. olen auttamattoman rakastunut ihmiseen joka tuskin koskaan tulee enää viereeni samalla tavalla kun siihen olen tottunut. tunnen oloni harvinaisen typeräksi tätä kirjottaessa mutta en voi ymmärtää sitä että kun joku on ihan lähellä ja sitten yhtäkkiä niin kaukana.

miten minä selviän lukiosta? vuoden ajan kävin koulua ainoastaan sen voimalla että aamulla ennen koulua saa nukkua vieressä pussailla halata juoda aamukahvit samassa pöydässä nauraa helsingin sanomille sanoa toisen ihmiselle hyvää huomenta iloisemmin kun olen koskaan omalle äidilleni sanonut. koulun jälkeen toisen ihmisen syli ja se että meidän välillämme ei ole edes ilmaa minä rakastan sinua pidä minusta kiinni maailmanloppuun asti. läksyjä kokeisiin luetaan sängyllä maaten keskittyminen olematonta. treeneissä kaipuuta mutta iloa koska kun pääsee kotiin ja sitten pojalle että saa oikeasti tuntea sen kun joku puhaltaa korvaan purra ylähuulestä ja sanoa minä rakastan sinua. odotetaanko minulta todella että nyt kun aamulla herään juon kahvini kiltisti tupakoin yksin menen kouluun olen koulun jälkeen yksin menen treeneihin olen yksin aivan yksin eihän asioiden pitänyt mennä näin. meidän piti mennä naimsiin elää onnellisesti loppuun asti minä ainakin uskoin siihen ainakin viime sekuntiin asti en kestä enää sekuntiakaan ilman sinua.