mä elän vieläkin täysin toisen ihmisen ehdoilla. ennen oli aamukahvit toisen ihmisen keittiössä, iltapäivä käynnit illat ne hetket kun piti muistuttaa poikaa, että nyt on sovelias herätä, nyt syöt ruokaa nyt menen nukkumaan jotta jaksat huomenna herätä. nykyajassa menen aikasin nukkumaan jotta en olisi niin väsynyt kun puhelin soi aamuviideltä humalainen poika sammaltaa jotain kertoo rakastavansa vihaavansa kuolevansa elävänsä parasta aikaa, kaikki samassa lauseessa. päivällä en uskalla mennä tunneille koska poika soittaa ja pyytää anteeksi en minä sinua vihaa olet rakas anteeksi että loukkasin tunteitasi sadan kuultun kerran anteeksipyynnöllä ei ole mitään merkitystä jättäisi soittamatta mielummin.

tahdon olla iloinen jatkaa elämää ja jättää kaikki seurustelun tuska taakseni mutta en pysty siihen. poika tuli mun elämään ja oli ja kaikki muu mun elämästä kaikkosi jonnekin oli vaan minä ja poika sekä muutama pakollista velvollisuutta. kaipaan ihoa pussailua lämpöä viime joulua ja viime talvea syksy kevättä jokaista hetkä jotka sai mun aivosolut pyörimään sataa mun sydän oli mun mahanpohjassa koko maailma oli ällövaaleanpunaninen mutta tädellinen eikä isotkaan asiat saanut mua surulliseksi. arno kotro oli oikeassa kuten mä kokoajan pelkäsinkin.

mua pyydettiin että menisin eteenpäin ja pääsisin pojan yli. sain myös parisuhdeneuvon jos mun poikaystävä soittaisi mulle aamuyöllä kertoakseen panneesan jotain muijaa mä unohtasin hänet melko nopeasti aika yllättävältä taholta ja en tiedä asia ei ole niin yksinkertaista kun ei ole enää kysy poikaystävätyttöystävä kunneskuolemameidäterottaa tilanteesta sillä on kaksi ihmistä jotka pitää toisistaan liikaa mutta olosuhteen luonteet tapahtumat on tehnyt seurustelun mahdottomaksi. voisin ajatella että poika ei enää rakasta mua ja on mennyt eteenpäin mutta mä oon kuullut kun se itkee puhelimessa ja sitä sattuu aivan yhtä paljon kuin mua. poika vaan jotenkin osaa siirtaa tuskan muuhun ja jos haluaa bängää toisia ihmisiä tehköön, mutta ei mulle tarvitsisi kertoa kun muuten mun hengittäminen loppuu kohta kokonaan