mä elän huomista varten mä hengitän huomista varten mä nousin sängystä jotta huominen tulisi nopeammin aika menee niin hitaasti kun vain katsoo hämärässä huoneessa kattoon. mun viikonloppuun kuulu alkoholi tupakka hysteria itkukohtaukset raivokohtaukset vakavasti puhuminen pahaolo sekä henkisesti että fyysisesti.

näin lauantaina jaakon en oo edes melkein puhunut koko ihmiselle pisimpään aikaan mun kuitenkin on jotenkin vaikea antaa anteeksi se että joku potkii kolme kylkiluuta murtuneeksi se sattui aika paljon. puhuttiin vakavia ja sitä kuinka teko ei ollut oikeutettu ja että se aiheutti mulle tarpeetonta ja liiallista tuskaa fyysisesti henkisesti joka tavalla. päädyttiin myös siihen että siinä tilanteessa jaakolla oli oikeus satuttaa mietittiin kuitenkin että olisi voinut satuttaa sanoilla potkiminen ei ollut mukavaa.


mutta tiedän myös sen
kun kuolen
ajattelen sinua


lauantaina humalassa oli hysteria mua oli pakko rauhotella puhelin vietiin pois vaikka soitin pojalle joka kertoi miljoonakertaa rakastavansa mua vaikka kellon aika siinä maassa oli väärä ja olin herättänyt sen mutta silti oli parasta minä olen rakastunut vieläkin. tiistaina mennään naimisiin sunnuntaina erotaan tai ehkä en päästä irti hold my hand and never let me go. tahdon iholle pussaamaan koskemaan läheisyyttä seksiä sitä tunnetta että tässä on poika joka rakastaa minua seurustelee minun kanssani. vaientaa poika pussaamalla saada sekin tajuamaan että me kaksi ollaan yksi ja vain maailman parasta.

voin paremmin kuin pitkään aikaan, kai se johtuu siitä että huomenna minua joku pitää kädestä kiinni.